مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 08:502023-11-30اقتصادي

 گشایش گره مالی متروی پرند با دستور رییس جمهوری


معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در شرایطی که تا ساعاتی دیگر، کلان پروژه متروی پرند با حضور رییس جمهوری افتتاح می شود، جدیدترین اطلاعاتِ دست آورد مدیریت شهری پایتخت را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن هرمزی با اعلام اینکه مطالعات متروی پرند، 18 سال پیش و عملیات اجرایی آن، 12 سال قبل آغاز شد و بیش از یک دهه است که مردم پرند چشم انتظار بهره برداری از متروی پرند هستند، گفت: این پروژه، فراز و فرودهای زیادی داشته و مدیریت آن، ابتدا در دست دولت بوده و سپس به شهرداری تهران و شرکت مترو سپرده شده است.

وی با تأکید بر اینکه تا پیش از روی کار آمدن دولت سیزدهم، برای ساخت متروی پرند، پیگیری جدی در دولت های قبلی انجام نشده بود اما با همت این دولت، عملیات اجرایی پروژه که تا فرودگاه امام (ره) رسیده بود به سرانجام رسید، افزود: در این راستا، حد فاصل فرودگاه امام (ره) تا شهر پرند به طول 20 کیلومتر را به بهره برداری رساندیم.

معاون شهردار تهران با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم، علاوه بر اختصاص ردیف بودجه سالانه، وزارت راه و شهرسازی و شرکت عمران شهرهای جدید به کمک پروژه آمدند و سال گذشته، 750 میلیارد تومان اعتبار از محل منابع غیر نقد به آن اختصاص دادند، اظهار کرد: گره مالی متروی پرند با همراهی و کمک مؤثر رییس جمهوری و پس از دستور ایشان در بازدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 گشایش گره مالی متروی پرند با دستور رییس جمهوری

 گشایش گره مالی متروی پرند با دستور رییس جمهوری